Мета. : Стимулювати дітей до словесної творчості; розвивати вміння створювати
власні казки згідно із запропонованих схем; формувати позитивну Я-концепцію в учнів за
допомогою творчої діяльності
Завдання:
- Ознайомити з особливостями жанру казки
- Навчити працювати не тільки з художньою, а й літературознавчою літературою;
- Розвивати уміння коротко і логічно викладати свої думки письмово і усно
- Розвивати уміння представляти і оформляти продукт власної діяльності.
- Ознайомити з особливостями жанру казки
- Навчити працювати не тільки з художньою, а й літературознавчою літературою;
- Розвивати уміння коротко і логічно викладати свої думки письмово і усно
- Розвивати уміння представляти і оформляти продукт власної діяльності.
Клас: 5
Терміни проведення: 2 тижні
Терміни проведення: 2 тижні
Технічне забезпечення: комп'ютер, доступ до
Інтернету, принтер, сканер
Інші ресурси: книги казок, словники, кінофільми,
картки – схеми, тести, анкета, буклети.
Коротка анотація проекту .
Даний проект
розроблений в рамках навчальної теми " Казки народів світу". В ході
пошукової діяльності учні розширять свої уявлення про жанр казки, дізнаються
цікаві факти з життя знаменитих письменників - казкарів, з'ясують у учнів своєї
школи, за що вони люблять казку, проявлять себе як письменники - казкарі.
Проект призначений для розвитку творчих здібностей учнів: передбачає розвиток
образного і логічного мислення при вирішенні поставлених проблем, націлює на
самостійну дослідницьку діяльність, формує навички порівняльного аналізу як способу вивчення
художнього твору.
Оформлення результатів проекту: презентація, буклети (учні)
Етапи проекту:
Оформлення результатів проекту: презентація, буклети (учні)
Етапи проекту:
Стадії
|
Діяльність учителя
|
Діяльність учнів
|
1.
Розробка проектного завдання
|
Учитель
формулює тему проекту, готує конверти із завданнями, розробляє заохочувальну
рейтингову систему оцінювання роботи на уроці
|
Учні
обговорюють і приймають спільне рішення по темі.
|
2.
Розробка проекту
|
Учитель
консультує і координує роботу учнів, стимулює їх діяльність за допомогою
рейтингового оцінювання уроку.
|
Учні
здійснюють пошукову діяльність
|
3.
Оформлення результатів
|
|
|
4.
Презентація
|
Учитель
запрошує в якості експертів адміністрацію школи
|
Учні
доповідають про результати своєї роботи: показ презентацій, роздача буклетів
|
5. Рефлексія
|
Оцінює
свою діяльність по педагогічному керівництву діяльністю дітей, враховує їх
оцінки
|
Для
здійснення рефлексії кожна дитина заповнює запропоновані листи для групової
та індивідуальної рефлексії
|
Немає коментарів:
Дописати коментар