Цикл уроків у 5 класі



Проект 
«Я - казкар»





Мета.  :  Стимулювати дітей до словесної творчості; розвивати вміння   створювати    власні  казки згідно із запропонованих  схем; формувати позитивну Я-концепцію в учнів за допомогою творчої діяльності

Завдання:
-  Ознайомити з особливостями  жанру казки
-  Навчити працювати не тільки з художньою, а й літературознавчою літературою;
- Розвивати уміння коротко і логічно викладати свої думки письмово і усно
-  Розвивати уміння представляти і оформляти продукт власної діяльності.


Клас: 5
Терміни проведення: 2 тижні

Технічне забезпечення: комп'ютер, доступ до Інтернету,   принтер, сканер

Інші ресурси: книги казок, словники, кінофільми, картки – схеми, тести, анкета, буклети.

Коротка анотація проекту .
Даний проект розроблений в рамках навчальної теми " Казки народів світу". В ході пошукової діяльності учні розширять свої уявлення про жанр казки, дізнаються цікаві факти з життя знаменитих письменників - казкарів, з'ясують у учнів своєї школи, за що вони люблять казку, проявлять себе як письменники - казкарі. Проект призначений для розвитку творчих здібностей учнів: передбачає розвиток образного і логічного мислення при вирішенні поставлених проблем, націлює на самостійну дослідницьку діяльність, формує навички  порівняльного аналізу як способу вивчення художнього твору.
Оформлення результатів проекту:   презентація, буклети (учні)
Етапи проекту:
Стадії
Діяльність учителя
Діяльність учнів
1. Розробка проектного завдання
Учитель формулює тему проекту, готує конверти із завданнями, розробляє заохочувальну рейтингову систему оцінювання роботи на уроці

Учні обговорюють і приймають спільне рішення по темі.

2. Розробка проекту
Учитель консультує і координує роботу учнів, стимулює їх діяльність за допомогою рейтингового оцінювання уроку.
Учні здійснюють пошукову діяльність

3. Оформлення результатів


4. Презентація
Учитель запрошує в якості експертів адміністрацію школи
Учні доповідають про результати своєї роботи: показ презентацій, роздача буклетів

 5. Рефлексія
Оцінює свою діяльність по педагогічному керівництву діяльністю дітей, враховує їх оцінки
Для здійснення рефлексії кожна дитина заповнює запропоновані листи для групової та індивідуальної рефлексії



Немає коментарів:

Дописати коментар