«Прочитай золоті манускрипти, подивися у вічі
вікам»
Одна Батьківщина,
і двох не буває,
Місця,
де родилися,
завжди святі.
Хто рідну оселю свою забуває,.
Той долі не знайде
в житті.
М Бакай
Сьогодення диктує нам
про що думати та визначає актуальні життєві проблеми з якими стикаються тисячі
українців.Розуміння великого духовного імпульсу рідної землі, яка дає людині старт у життя , досить великий. І
часом, вагомим стає не лише школа, у якій навчаєшся, село , а просто назва
вулиці. Проект«Прочитай золоті
манускрипти, подивися у вічі вікам»передбачає пошук учнями інформації
стосовно сучасних поглядів, тверджень на звичайну назву вулиці, на якій проживаєш. Вивчення історії назви
вулиць , походження, доцільність і займатимуться учні 9 класу.
Мета проекту
:
·
забезпечення духовної єдності поколінь
·
залучення учнів до активного вивчення історії та
культури рідного краю,
·
сприяння становленню історичної пам’яті, позитивного
ставлення до навколишнього культурно-історичного середовища.
- розвиток громадянської та соціальної компетентностей учнів;
- вироблення навичок участі молоді у процесах прийняття рішень та вирішенні проблем в громадах, де вони проживають;
- формування активної громадянської позиції та усвідомлення особистої відповідальності за долю держави.
Завдання
проекту:
·
Залучення школярів до групової
пізнавальної діяльності;.
·
Організувати пошукову роботу щодо назв вулиць села;
·
Провести аналіз,
систематизацію та вивчення матеріалів краєзнавчого
характеру;
·
Проведення культурно –
освітньої роботи середучнів та громадськості.
Очікувані
учнівські результати:
-
уміння відстоювати та аргументувати власну позицію
-
пропозиція шляхів вирішення даної проблеми
-
формування особистості патріота України, гідного
громадянина, який усвідомлює свою приналежність до сучасної Європейської
цивілізації;
-
оволодіння практичними навичками, необхідними кожній
людині для життя в сучасному громадянському суспільстві;
-
формування розуміння важливості участі громадян у
розв’язанні загальнодержавних питань та питань місцевого значення демократичним
шляхом як основи громадянського суспільства;
-
Очікувані
педагогічні результати:
-
сприяння розвитку особистості дитини, формуванню її
інтелектуального та морального потенціалу;
-
виховання почуття відповідальності за власні вчинки;
-
виховання соціально активної та комунікативної
особистості з високим рівнем духовності і моральності;
-
сформований рівень соціальної зрілості учнів,
достатній для забезпечення його самостійності у різних сферах життєдіяльності.
Методи
реалізації:
·
Історичні дослідження походження назв вулиць
·
Збір інформації,
яка характеризує проблему, доводить її актуальність
·
Проектування
варіантів вирішення проблеми.
·
Інформування та
опитування громадськості з даного питання;
·
Проведення спільних
засідань з органами місцевого самоврядування.
Немає коментарів:
Дописати коментар