Учнівський історичний проект




«Прочитай золоті манускрипти, подивися у вічі вікам»
Одна Батьківщина, і двох не буває,
Місця, де родилися, завжди святі.
Хто рідну оселю свою забуває,.
Той долі не знайде в житті.
М Бакай
Сьогодення диктує нам про що думати та визначає актуальні життєві проблеми з якими стикаються тисячі українців.Розуміння великого духовного імпульсу рідної землі, яка  дає людині старт у життя , досить великий. І часом, вагомим стає не лише школа, у якій навчаєшся, село , а просто назва вулиці. Проект«Прочитай золоті манускрипти, подивися у вічі вікам»передбачає пошук учнями інформації стосовно сучасних поглядів, тверджень на звичайну назву вулиці,  на якій проживаєш. Вивчення історії назви вулиць , походження, доцільність і займатимуться учні 9 класу.
Мета проекту :
·        забезпечення духовної єдності поколінь
·        залучення учнів до активного вивчення історії та культури рідного краю,
·        сприяння становленню історичної пам’яті, позитивного ставлення до навколишнього культурно-історичного середовища.
  • розвиток громадянської та соціальної компетентностей учнів;
  • вироблення навичок участі молоді у процесах прийняття рішень та вирішенні проблем в громадах, де вони проживають;
  • формування активної громадянської позиції та усвідомлення особистої відповідальності за долю держави.
Завдання проекту:
·        Залучення  школярів до групової пізнавальної діяльності;.
·        Організувати  пошукову роботу щодо назв вулиць села;
·        Провести аналіз, систематизацію та вивчення матеріалів краєзнавчого характеру;
·        Проведення культурно – освітньої роботи середучнів та громадськості.
Очікувані учнівські результати:
-         уміння відстоювати та аргументувати власну позицію
-         пропозиція шляхів вирішення даної проблеми
-         формування особистості патріота України, гідного громадянина, який усвідомлює свою приналежність до сучасної Європейської цивілізації;
-         оволодіння практичними навичками, необхідними кожній людині для життя в сучасному громадянському суспільстві;
-         формування розуміння важливості участі громадян у розв’язанні загальнодержавних питань та питань місцевого значення демократичним шляхом як основи громадянського суспільства;

-         Очікувані педагогічні результати:
-         сприяння розвитку особистості дитини, формуванню її інтелектуального та морального потенціалу;
-         виховання почуття відповідальності за власні вчинки;
-         виховання соціально активної та комунікативної особистості з високим рівнем духовності і моральності;
-         сформований рівень соціальної зрілості учнів, достатній для забезпечення його самостійності у різних сферах життєдіяльності.

Методи реалізації:
·        Історичні дослідження походження назв вулиць
·        Збір інформації, яка характеризує проблему, доводить її актуальність
·        Проектування варіантів вирішення проблеми.
·        Інформування та опитування громадськості з даного питання;
·        Проведення спільних засідань з органами місцевого самоврядування.

Немає коментарів:

Дописати коментар